20/06/2026, Saat: 16:22
1 aya yakın geleneksel traş yapıyorum. rimei marka traş aleti ve proraso sabuna sahibim. bic marka ve astra (yeşil) marka 100 erli jilet almıştım. özellikle bic marka jilet yüzümü çok fazla kanattı ve cildim gerildi. astrayı da denedim. o da bic jiletin bir tık altında beni gerdi. traştan sonra ne losyon ne de balsam suremiyordum çünkü çilt resmen zımparaya dönüyordu. fakat rimei traş makinesinin yanında gönderilen rapira cildime çok iyi geldi. sanki makinede jilet yok gibi. sıfır stres sıfır tahriş. benim amacım iyi bir traş olmaktan ziyade o ritüeli yaşamak. jiletin bilhassa yumuşak çene altı bölgesinde biraz zayıf kaldığını söyleyebilirm ama 2 perde olacaklar için o da sorun olmaz. puanım keskinlik: 7,5 konfor: 10

