04/12/2019, Saat: 11:24
(04/12/2019, Saat: 08:27)kirmizibalik Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tarz ayarlı mekanizmalardaki potansiyel problemler hep beni mesafeli olmaya itmiştir. Teşbihte hata olmaz; 6C elektronik aksamı olmayan, tamamen mekanik olarak çalışan bir Land Rover Defender iken Progress ise DSG şanzımana sahip VW grubu araç diyebilirim
+1'lerim ben bu yorumu. Ne umutlarla aldığım Progress 1,5 yıl sonunda topuzu 3. seviye altına çevirince (+. 1. 2) kafayı yamultuyor. Bir taraf çook hafif yukarıda kalırken diğer taraf olması gereken seviyeye iniyor. Sabun artığı, kireç falan mı buna sebep oldu acaba?
Ama 6C veya 6S öylemi? Tamamen rijit ve sağlam tutuyor bıçağı. Hoş, Rockwell'in tek dezavantajı biraz fazla korumacı ve sakin kafa yapısına sahip olması. 6R kafa bile bana fazla yumuşak geliyor ama işini temiz yapıyor sıfır tahriş ile.
"A Samurai always wears two swords."