25/01/2019, Saat: 16:59
(Son Düzenleme: 25/01/2019, Saat: 17:00, Düzenleyen: ziyanınjileti.)
(25/01/2019, Saat: 16:46)Ibra35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ptt kargo yurtdışı gönderide iki çeşit gönderi var.Ucuz olanı tercih edin ingiltere olduğu için sıkıntı olmaz.Kargo gönderisi paket boyutu ve desiye göre hesaplıyor.
Müsait olduğum bir zaman PTT kargoya gidip fiyatı öğrenirim. Ama Parker firmasının ben baskın bir tavrını sezemedim. Karşı taraf ile iletişim kuracağız, önayak olacağız diyor ama bir yandan şirket politikası diyor. Satın alınan yer sözleşme gereği değişim yapmam dese bitecek iş. Parker bile 1 yıl çok uzun bir süre diyorsa alışveriş sitesi ne der kim bilir.

(25/01/2019, Saat: 16:48)ziyak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum ptt ile yurtdışına sağlam zarf ile gönderseniz takipli hali ile bile 30 40 falan tutmalı.
Ama şunu da belirtmeden geçemeyeceğim aynı sorun bende olsa bu tavırla yaklaşan firma ile büyük ihtimalle uğraşmazdım, sonuç alınması zor gibi.
Zarf gönderimi büyük ihtimalle yapmıyorlar komşum. Dosya gönderimi altında gönderebilirim ancak. Zarf gönderimi için uygun değil.
Ben de hiç böyle bir şey beklemiyordum. En azından karşı taraf üzerinde bir baskı kurar diye tahmin ediyordum ama sanırım onu da yapamaz. Zira benden ilk başta hangi siteden aldın, ne zaman aldın diye sorduğun da işkillenmiştim zaten. Kendileri konu hakkında bilgi mesajı atacaklarmış ve ben de ayrıca satın alınan site ile iletişime geçip, sil baştan sorunumu izah edeceğim. Tabi ben değil satın alan kişi yapacak ve o kişi ben değilim. İş deveye hendek atlatmaya benziyor. Sizin de dediğiniz gibi bu kadar uğraşmak istemiyorum.
(25/01/2019, Saat: 16:58)batmanforever Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üzücü bir durum @ziyanınjileti komşu. Yaşanılan sorunun en büyük nedeni markanın Türkiye'de mağazası olmaması. Mağazası olsaydı sorun bir şekilde çözülürdü. Mühle mağazasının müşteri memnuniyetine gösterdiği hassasiyet gibi.
Hocam bence şirket politikasından da kaynaklanan bir durum bu. Sadece Türkiye'de mağazası olmaması değil diye düşünüyorum.