21/09/2019, Saat: 14:42
Yeni siparişimde kargo seçerken yurtiçi seçmek istedim. Sanırım sistemsel bi hata oldu yurtiçi seçince siparişimi bir türlü sonlandıramadım. Ben de mng kargo seçip sipariş notunda bu şekilde belirttim; yurtiçi kargo seçemediğimi ama ürünlerimin yurtiçi kargoya verilmesini rica ettim. Baktım 2 gün geçmiş ürünler hala kargoya verilmemiş. Bi kere de mail atayım ne olur ne olmaz dedim. Sitelerindeki mail adresine mail attım sipariş numaramı ve adımı belirterek yine durumumu anlatıp siparişimi yurtiçi kargoya vermelerini rica ettim. 3 günün ardından bugün baktım siparişim mng kargoya verilmiş. İletişim sıfır. Gerçekten çok sinir bozucu bi alışveriş deneyimi oldu benim için. Dikkate alınmayacaksa neden sipariş notu diye bi kısım var ? Hiç okumayacaksanız neden sitenizde mail adresi veriyorsunuz ?