03/12/2019, Saat: 11:29
(02/12/2019, Saat: 22:39)Mühle Türkiye Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar @delidumrul , öncelikle ayrıntılı incelemeniz için teşekkür ederim. Fotoğraflar çok net şekilde asimetrikliği öne çıkarmış, ben de şaşırmadım değil Tatsız tecrübe için üzgünüm. Bize ilettiğiniz ve henüz yanıt alamadığınız kısmına ayrıca takıldım. Yarın ayrıca ilgileneceğim ancak arkadaşlara da birşey diyemiyorum, son 2 aydır çalışma tempomuz ciddi şekilde yoğunlaştı, böyle aksaklıklar olabiliyor. Size geç yanıt verildiği için kusura bakmayın lütfen.. Bu sorunlar V2 başlıkta var idi evet, üreticiler de bunu kabul ederek bir revizeye gittiler ve bunun sonucunda V3 çıktı. Tüm V2 başlıklarda bu sorun yoktu, ama karşılaştıklarım arasında genel bir problemdi diyebilirim. Belki kaçırmış olabilirsiniz diye tekrar eklemek isterim, bir süre önce hatta forumda tanışma başlığı altına Mühle Türkiye olarak yazmıştım, bizden V2 başlıklı makine alan tüm müşterilerimizin başlığını ücretsiz olarak V3 yapmıştık ( http://www.geltir.com/showthread.php?tid=10739 ) Sipariş bilgilerinizi bana mesaj olarak iletirseniz yarın konuyla ilgileneceğim. İletişimdeki gecikme adına lütfen kusura bakmayın. Selamlar iyi akşamlar
Nazar bey, Rocca ile ilgili benzer sorunları dile getirenler oldu çok memnun kalan arkadaşlarımızda var konuyu ve sizin konu altındaki çözüm önerilerinizin tamamını okumuştum.
Ben ek olarak yaşanan bu memnuniyetsizliğin kendimce muhtemel sebeplerini fotoğrafladım ve paylaştım.
Roccayı beğenmemiş olabilirim ama bu Mühle’nin kalitesini ve Mühle Türkiyenin memnuniyet odaklı yaklaşımını değiştirmiyor benim için.
Size gönderdiğim mail ile buradaki paylaşımın zaman aralığı göz önüne alındığında yanıt gelmemesinden dolayı forumu şikayet kutusu gibi kullandığım algısı oluşmuş olabilir ama değil. Sadece zaman darlığı ve birazda üşengeçlikten dolayı böyle geç yazabildim bundan dolayı yanlış anlaşıldıysa siz kusura bakmayın lütfen. Ayrıca özel bir ilgi ve çaba harcamamanızı rica ediyorum böyle bir beklenti içerisinde değilim, prosedür ve süreç nasıl işliyorsa o şekilde devam edebilir burada konuya açıklık getirmiş olmanız benim için yeterlidir.
https://www.facebook.com/pages/Pardus-Handcraft/875240639222477
https://www.instagram.com/pardushandcraft/
https://www.instagram.com/pardushandcraft/