20/08/2019, Saat: 20:39
@mustbe bu konu gündeme gelirse bizi de dahil edin, biz de ne yapabiliriz düşünelim.
@ugur10 Hoşbulduk!
@abdussamedy Zorunda kaldık. Yeni üyelik programımızın duyurulmasına saatler kaldı. Keyifli ve avantajlı bir program geliyor. Umarım beğenirsiniz.
@sinekaydı Hoşbulduk
@CK89 Alıcı gözünden bakınca kafamızda olduramadık. Kendimiz detaycıyız ama yeri geliyor bizden daha detaycı bir kitleyle karşı karşıya kalıyoruz. Hatanın ne olduğunun detaylı fotoğraflanması, iyi not alınması, müşteriye bunun doğru aktarılması önemli diye düşündük. (şimdi linklere bakınca gereksiz detaylara takıldığımızı düşünmedim değil ) Aslına bakarsanız, hatalı ürünleri elinize alsanız hatayı bulmak için biraz uğraşırsınız ama ilerisini de düşünerek istediğimiz sonuca varamadık ve durduk. İade edilen ürünleri satış mağazalarımızda teşhir ürünü olarak kullanıyoruz ya da ekip kendi içinde kullanıyor isterse Bu linkleri detaylı inceleyeyim, benzer formatta bir çalışmayı tekrar gündemimize alacağım.
@ugur10 Hoşbulduk!
@abdussamedy Zorunda kaldık. Yeni üyelik programımızın duyurulmasına saatler kaldı. Keyifli ve avantajlı bir program geliyor. Umarım beğenirsiniz.
@sinekaydı Hoşbulduk
@CK89 Alıcı gözünden bakınca kafamızda olduramadık. Kendimiz detaycıyız ama yeri geliyor bizden daha detaycı bir kitleyle karşı karşıya kalıyoruz. Hatanın ne olduğunun detaylı fotoğraflanması, iyi not alınması, müşteriye bunun doğru aktarılması önemli diye düşündük. (şimdi linklere bakınca gereksiz detaylara takıldığımızı düşünmedim değil ) Aslına bakarsanız, hatalı ürünleri elinize alsanız hatayı bulmak için biraz uğraşırsınız ama ilerisini de düşünerek istediğimiz sonuca varamadık ve durduk. İade edilen ürünleri satış mağazalarımızda teşhir ürünü olarak kullanıyoruz ya da ekip kendi içinde kullanıyor isterse Bu linkleri detaylı inceleyeyim, benzer formatta bir çalışmayı tekrar gündemimize alacağım.