Merhabalar,
Hakkımızda yazılanlarla ilgili genel bir açıklama yapmak isteriz.
Müşterimizle görüşmemizde, paketine neden numune ya da hediye ürün koyulmadığı konusuna:
1- Stokta kalmamış olabilir. 2- O sırada depoda bir yoğunluk oldu ve fazla kişi aynı anda çalışıyor ise kargaşada numune koyulmadan kapatılmış olabilir. 3- Sepet büyüklüğüne bakılmış, bundan dolayı konulmamış olabilir, bazı durumlarda sepet büyüklüğüne de bakılabiliyor çünkü numune ürünlerin bize bir maliyeti oluyor minvalinde yanıt verilmiştir. Bu bizim tarafımızdan oldukça dürüst bir senaryodur çünkü bunların hepsi doğru.
Numune konusu birçok müşterimiz ile sohbetimizde geçen bir konudur. Elimizden geldiğince farklı kozmetiklerin numunelerle deneyimlenmesi konusunda müşterilerimize destek olmaya çalışıyoruz. Ancak bu operasyonun kendi içindeki algoritması, içinde bulunduğumuz döneme, haftaya, güne göre değişiklik gösterebiliyor. Bize bu konuda anlayışlı şekilde sitem eden çok müşterimize, inanın stoğumuzda kalmadı, inanın koyamadık bir sonrakine sözümüz olsun deyip telefonu kapadığımızı biliriz. Müşterimizin telefonla arayarak görüştüğü kişi, depoda neler olup bittiğinden haberdar değil. Siparişleri kendisi paketlemiyor, çok yoğun zamanlarda sadece yardıma geliyor. Dolayısıyla beklenmedik bir anında aranıp gergin bir müşterimizin doğrudan ithamıyla başlayan bir telefon konuşmasını “firma” olarak “alttan alamamış” olmasını oldukça insani buluyorum.
Kişi bazlı iş yapan bir firma değiliz, günlük aldığımız sipariş sahiplerini tanımıyor, isimlerini açıp bak(a)mıyoruz. Gün içinde çok yoğun bir tempoda çalışıyoruz ve gerçekten kime ne sipariş gittiğine bakacak vaktimiz olmuyor.
Bu durumda bir kısmı ayırıp ve kayırıp bir kısma farklı bir muamele yapıyormuş gibi bir durum elbette söz konusu bile olamaz. Bu itham bizim için hem talihsiz hem de üzücüdür. Çalışma anlayışımıza o kadar uzak bir itham ki, makamından bizi arayıp sipariş veren ve farklı muamele bekleyen birçok kişiye, bizi biz yapan müşterilerimize davrandığımızdan farklı bir muamele asla yapmadık, bu konuda çok netiz.
Blok şekilde sokağa çıkma yasaklarının ardından 4-5 günlük siparişleri yetiştirmeye çalıştığımız günler özellikle çok yoğun geçiyor. Sabahtan akşam üstüne kadar siparişleri yetiştirmeye çalışıyoruz, her türlü karışıklık olmuş olabilir. Bunları kişi bazında ayırt edip, neden bu kutuya bir şey konmamış diye sorgulamam inanın mümkün değil. Konu, aynı şekilde kargo takip numaraları için de geçerli. Altyapımız gereği, takip numaralarını manuel girmek durumundayız. Kargo ayrı bir problem, o konuda sanıyorum bu dönem herkesin anlayışlı olması gerekli. Arka tarafta nasıl zorlandığımızı, tek tek ulaşmayan paketleri ulaştırmak için zamanımızı nasıl harcadığımızı anlatmam mümkün değil.
Müşterimizle yaşadığımız bu durum adına üzgünüz, hiç kimsede böyle bir hissiyata sebep olmak istediğimiz bir şey değil, bize de yakışmaz. Her deneyim memnuniyetle sonuçlanmayabiliyor, istemezdik elbette ancak sağlık olsun…
@FurkanB Merhaba, evet aynı işletmeciye ait. Bonherre'de daha karmaşık bir altyapı kurguladık. Oluşan fiyat farkı geçicidir, çok yakında kurgu tamamlanmış olacak
Mühle bizim ilk göz ağrımız. Site kapanması ya da başka yere aktarılması gibi planlarımız yok
Bu vesileyle tüm değerli forum üyelerinin bayramını kutlarım.
Saygılarımla
Nazar Odekov