LilaKutu
#5
doğru söylüyorsunuz, hele ki bizde şirket büyüdükçe bir boşlama geliyor şirketlere. sonra müşteriler azalmaya başlıyor gitgide. benim için önemli olan müşteriye karşı muhabbettir her zaman. geçen ay bir elektronik firması ile epeyce uğraştım. aynı anda bir lansman ürününde pekçok müşteri aynı durumda kaldı ve hakkımızı iade etmelerine rağmen saçma sapan bir işleyişleri olması sebebi ile yarı fiyatına verse 40 kez düşünürüm buradan ürün almak için. keşke sizin de dikkat çektiğiniz gibi hep aynı sıcaklığı koruyabilse şirketler. lilakutu şimdilik iyi bahsettiğim gibi. gelecekte de böyle olursa herkese tavsiye edeceğim burayı Blush

(03/01/2014, Saat: 16:17)theunnamed Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında bu tip davranışlar dediğiniz gibi çok hoş ancak bunun da satış miktarlarıyla ve yoğunlukla alakalı olduğu kanaatindeyim. Yoğunluk ve satış arttıkça ilgi ve özen azalıyor galiba.
Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
LilaKutu - Yazar: ohtararan - 02/01/2014, Saat: 16:50
LilaKutu - Yazar: korhan - 02/01/2014, Saat: 17:11
LilaKutu - Yazar: ohtararan - 03/01/2014, Saat: 16:03
LilaKutu - Yazar: theunnamed - 03/01/2014, Saat: 16:17
LilaKutu - Yazar: ohtararan - 03/01/2014, Saat: 16:30

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: