27/11/2014, Saat: 22:03

İlk ustura tıraşım oldukça rahat geçti. Her iki elimi de kullandım (zaten hem sağak hem solağım). Sol yanağımda sol elimi sağ yanağımda sağ elimi , çenemin ve boyun altımın sağ tarafında sol elimi sol tarafında sağ elimi kullandım(genel kullanım nedir bilmiyorum ama böyle bana daha kolay geldi).
İlk perde merkür 34c den daha yakın tıraş sağladı. İkinci perde tekrar düz yönde ve boyun yanlarımı yan alarak tıraşımı bitirdim.
Tıraş sonrası mis gibi çam kolonyası harika geldi.
satılık ilanlarım: http://www.geltir.com/thread-5888.html

