05/06/2026, Saat: 01:03
Demek ki yalnız değilmişim. Üstelik basit denemem burada onca deneyimli hobidaşın çalışmasına göre gülünç kalmış.
Bir keresinde
Derby stick in hafif limoni kokusu ve sertliğinin arkoya faydası olur diye umarak, bir kaç kez üst üste rendeleme birleştirme yapmıştım. Tasa sağlam basınçla iyice tabac benzeri sertlikte bastığım traş sabunu karışımı denemesi tamamen fecaat ile sonuçlandı.
Koku:
Arkonun o temiz kokusu kayboldu, derby nin alttan vuran limoni kokusu seyreldi. Az kokulu ucuz el sabununa evrildi.
Sertlik:
Kullandıkça bitmeyen, hiç bir kullanım zevki sunmayan bir tıraş sabunum oldu. Banyoda kullanayım bari diye düşündüğümü anımsıyorum.
Köpürme:
Köpürme ve kremsi kıvam aslında gayet başarılı idi. Çok su gerektiriyordu.
Tıraş Sabunu:
O kadar çabuk kuruyordu ki, biraz oyalanıp keyifle tıraş olayım deseniz, kar tanesi benzeri pul pul dökülen bir sabunuydu artık.
Nemlendiricilik:
Normalde cildim biraz yağlıdır. Balsam krem vb çok ihtiyacım olmazdı. Her tıraştan sonra balsam, krem kullanmak ihtiyacı hisseder olmuştum.
Ömür:
Halen bitmedi, çok kullanmadığım alüminyum tasa basmıştım. Tasımı daha ne kadar kullanım dışı bırakır bilmiyorum. Tasa ihtiyacım olsaydı çoktan çöpü boylamıştı.
Arkoyu zaten temiz kokusu sebebi ile seviyordum, köpük yeteneğinden de memnundum. Bir daha dokunmamaya karar verdim.
Bir keresinde
Derby stick in hafif limoni kokusu ve sertliğinin arkoya faydası olur diye umarak, bir kaç kez üst üste rendeleme birleştirme yapmıştım. Tasa sağlam basınçla iyice tabac benzeri sertlikte bastığım traş sabunu karışımı denemesi tamamen fecaat ile sonuçlandı.
Koku:
Arkonun o temiz kokusu kayboldu, derby nin alttan vuran limoni kokusu seyreldi. Az kokulu ucuz el sabununa evrildi.
Sertlik:
Kullandıkça bitmeyen, hiç bir kullanım zevki sunmayan bir tıraş sabunum oldu. Banyoda kullanayım bari diye düşündüğümü anımsıyorum.
Köpürme:
Köpürme ve kremsi kıvam aslında gayet başarılı idi. Çok su gerektiriyordu.
Tıraş Sabunu:
O kadar çabuk kuruyordu ki, biraz oyalanıp keyifle tıraş olayım deseniz, kar tanesi benzeri pul pul dökülen bir sabunuydu artık.
Nemlendiricilik:
Normalde cildim biraz yağlıdır. Balsam krem vb çok ihtiyacım olmazdı. Her tıraştan sonra balsam, krem kullanmak ihtiyacı hisseder olmuştum.
Ömür:
Halen bitmedi, çok kullanmadığım alüminyum tasa basmıştım. Tasımı daha ne kadar kullanım dışı bırakır bilmiyorum. Tasa ihtiyacım olsaydı çoktan çöpü boylamıştı.
Arkoyu zaten temiz kokusu sebebi ile seviyordum, köpük yeteneğinden de memnundum. Bir daha dokunmamaya karar verdim.

