26/08/2012, Saat: 21:03
bu konuda size katılabilirim. kendi adıma çıkarımım şu ki; de makineler, usturadan sonra büyük bir devrimdi. ustura bakımı zor ve kendini kesmemek maharet gerektiren bir gereçti. pratik ve güvenli (safety razor) bir makine gilette markasının bir buluşu idi. zaten o sıralarda tüketim toplumu henüz yoktu. bir diğer sebebi ise usturayı bir kez alan bir daha para vermiyordu. jilet satarak şirketini kurtarabileceğini düşünmüştü. kesinlikle bir dahadır bana göre. ancak kartuşlu makineler hele de o titreşimliler bir böyle büyük bir yenilik getirmedi. burada da yeni reklam sektörü girdi devreye. sabunlarda ise kendimden örnek verirsem, yüksek parayı; içinde zararlı madde olmadığına inandığım için, cildimde iyi bir his bıraktığı, tahrişi sıfırladığı için veriyorum. üstü ise kokusu. kokusunu sevmeyince kullanamıyorsunuz malum ki. (zevkler işte bu hale kadar geldik
)
