26/08/2012, Saat: 20:03
kim bilir reklamlar hayatımızda daha neler değiştirdi ve değiştirmeye de devam edecek. Kartuşla problemi olmayanlardandım ama dönüp bakınca tek jiletli kullan atları elime alınca insan bir slim gibi metal birşeyi tutarken yaşadığı kalite hissi ile o kullan atın plastik hissi arasında nasıl yadırgamadan geçiş sağlamış hayret ediyorum. Şimdikiler daha güzel tabi tasarımları vs de hoş ancak yine de bir mühleyi elinize aldığınızda kaliteyi de hissediyorsunuz gerçekten. Ama gillette açısından düşünürsek insanlara yaprak jilet satmakla tek bıçaklı kullan atları satmaya başlamak arasında teknolojiden ziyade kar amacı olduğunu kabullenmemek çok zor bir anlayış olur. Şimdiki beş bıçaklılar evet teknoloji ile bir yerlere geldi ancak yine de maksat şirketin kazanması olmalı neticede o plastikleri üretmek ne denli maliyetli olabilir ki. Keza yaprak jiletler için de geçerli. Yine de dünya dünya yaprak jilet kullanmaya devam etseydi insanların tıraş hususunda ne denli eksiklik duyacaklarını merak ediyorum. Kullan at bıçaklar gibi uğraşları aramazlardı herhalde bir eksiklik yaşamazlardı. En azından böyle düşünüyorum. Bunları söyleyerek ne düşündüm bilmiyorum. Biraz önce Detachment filmini izledim aklım allak bullak oldu
Kusura bakmayın

