31/10/2019, Saat: 18:44
(31/10/2019, Saat: 18:08)daghan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum benim bu yaqi moka 2 band ile ilginç bir maceram var. Ben bu moka yı forumdan bir arkadaşımdan sıfır şekilde aldım, fırçayı kullanmaya başladım ama sürekli kıl döküyor dedim daha yeni fırça loftun gevşek kılları dökülüyor, kullanmaya devam ediyorum ama bu sefer kıl ortadan kırılıp kopuyor.Bende de aynı sorun oldu. Noyan Bey ilgilendi değişim yapıldı. Gelen fırçada tam tersi o kadar sağlamki neredeyse hiç kıl dökmedi
Noyan beye mahçup şekilde durumu anlattım ve kılların ve fırçanın resimlerini gönderdim. Noyan bey konuyu yaqi ye iletti, yaqi, üründe üretim hatası olduğunu, kırılmaların loftu sapa yspıştırırken kullanılan epoksinin, kıllara bulaştığını bu yüzden kırıldığını beyan edip, özür dileyip yeni bir fırça gönderdiler.
Yani fırçamız geldi ama o da ne gelen fırça da ilk fırça gibi kırılıp dökülüyor yine aynı mahçup bir şekilde Noyan beye resimlerle bilgi verdim. Sağolsun yaqi ye durumu iletti. Yaqi bu sefer aliexpressten firmaya Mesaj atmamı istemişler.
Sistemden daha ismimi yazıp kendimi tanıtır tanıtmaz, çok üzgün olduklarını bunu telafi edeceklerini vb özür dilemekten bir hal oldular sistemdeki en pahalı silvertip derin mavi diye geçen fırçayı teklif ettiler, kabul ettim, karşımdaki adam 2 dakikada kargo bilgilerini girip, direk kargoya verdi ve kargo etiketinin resmini paylaştılar.
Bu yazıyı markayı kötülemek için yazmadım. Bilakis markanın müşteri memnuniyeti ve malının arkasında durması beni çok mutlu etti. Elin çinlisi, yüzünü bile görmediği müşterisinin memnuniyetini garanti ediyor.
O yüzden yaqi fırçaları gönül rahatlığı ile alın.
Buradan razorus Noyan beye ilgisi ve emeği için çok teşekkür ederim
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi