02/04/2017, Saat: 23:13
5-6 ay önce arkadaşlarımın doğumgünümde razorus'tan hediye gönderdiği Simpson firça ilk kullanımlarda her seferinde 5-6 kıl doküyordu. Simpsonda benzer sorunlar olabildiğini forumda okumuştum, bir daha elim gitmemişti.Hediye olduğu için de iade etmek istemedim. Geçenlerde Forumda ayrı bir konu altında Simpson tecrübemden biraz bahsedince Noyan Bey sağolsun telefonumu bulup (hediye edenlerden) beni aradı. Fırçayı nasıl kullandığımı detaylı olarak ögrenip kullanim fikirleri de verdi, fırçayı kullanmamı ve kendisine geri bildirim vermemi rica etti. 2 hafta fırçayı kullandım ve dokülmesi daha da arttı. Noyan Bey fırçayı iade alıp üreticiye gönderecegini ve bana yenisini vereceğini söyledi. 100 kadar Simpson fırça satılmış, ilk sorunlu ürün benimkiymiş. Genelde böyle şeyler beni bulduğu için hiç şaşırmadım ama Noyan Beyin ilgisi ve işine yaklaşımını görünce çok şaşırdım. Türkiye'de kurumsallaşmış firmalarda bile rastlamadığım bir davranıştı. Hatta sadece o marka fırça değil aynı değerde herhangi bir ürünü talep edebileceğim yönünde açık çek verince ben de ne kadar zamandır merak ettiğim Merkur Futur'a doğru yelken açtım...
Müşteri memnuniyetini (aslında ben müşteri bile değildim) ön planda tuttuğu için kendisine buradan teşekkür ediyorum.
Müşteri memnuniyetini (aslında ben müşteri bile değildim) ön planda tuttuğu için kendisine buradan teşekkür ediyorum.